miercuri, 23 decembrie 2009

Doua fructe

Noi...suntem doua fructe.Diferite ca forma,culoare si aspect...insa cu un continut aproape identic de vitamine.Suntem la fel de zemosi amandoi,si cu acelasi gust dulce acrisor.Atat pielea cat si sangele tau,au culoarea soarelui de mai.Eu sunt mai creola decat tine,iar in carne-mi sunt infipte seminte negre de maci.Tu te desfaci ca o floare in camp,si-ti imprastii mireasma tipatoare pana ma ametesti.Cand suntem unul langa altul,toata inocenta parfumului meu piere.
Decojiti si taiati in bucatele,stam tolaniti pe aceeasi farfurie de ore intregi.Si bem...tu din mine,eu din tine...pana ce tot sucul si toate sentimentele din lume vor seca.Pana ce copacii uscati vor fi,fara fructe,fara flori...fara mine,fara tine.De ce rosesti acum,portocala mea portocalie?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce-a mai învăţat Dănuţa...

Am învăţat că suntem cu toţii mult prea departe de a fi perfecţi si că în fiecare din noi există o tulpină de răutate,ce în anumite momente...