sâmbătă, 13 februarie 2010

Neiubirea

Ti-am spus de atâtea ori că te iubesc,fără să am nici măcar cel mai mic sentiment pentru tine."Te iubesc" devenise mai degrabă o formă de salut pentru noi,sau o formă mai simplă si mai scurtă de a spune "mi-e frică de singurătate".În fond,nu cred că "noi" am existat vreodată...a fost poate doar o piesă de teatru jucată prost,cu doi actori penibili în rolurile principale,care in loc de aplauze au primit milă din partea publicului,si care atunci cand s-a tras cortina s-au transformat în doi străini.
Îmi păreai atât de caraghios când îmi vorbeai despre încredere si viitor,fără să ştii ca eu nu mă pierd în iluzii si nu înghit minciuni fărâmiţate...
Nu mi-a păsat deloc când ai plecat...nici măcar nu imi plăcea cum mă ţii de mână!

Un comentariu:

  1. Adevarul adevarat. Multi zic asta cu acest sentiment fara sa se gandeasca..nimeni nu stie sa iubeasca intradevar ..sau poate nu exista iubirea..

    RăspundețiȘtergere

Ce-a mai învăţat Dănuţa...

Am învăţat că suntem cu toţii mult prea departe de a fi perfecţi si că în fiecare din noi există o tulpină de răutate,ce în anumite momente...