vineri, 26 noiembrie 2010

Amalgam

Eu sunt Dănuţa.Am o duzină de vise spulberate,şi încă pe atâtea vise vii.Vorbesc mult,vrute şi nevrute...poate niciodată cu folos. Sunt fata care bea cafele multe şi îşi face deseori unghiile roşii.Fata care se împrieteneşte cu bătrânii,în parc sau în orice mijloc de transport ; Tu ai simţit vreodată cum ţi se umple sufletul de bucurie de la un simplu “mulţumesc”? Sunt Dănuţa ,uneori copil…alteori femeie . Şi-mi plac covrigii cu susan. Mă pierd printre oameni obosită de dor , rămân câteodată lipită de gânduri . Am luat tramvaiul acesta în grabă , şi-acum îmi aştept liniştită staţia unde am să cobor . Case , copaci ,străzi largi pietruite…oameni se înghesuie.Pieţe,magazine,femei cu copii…pleoapele-mi sunt răsfăţate de soare.Bagaje ,bătrâni plictisiţi, miros de oraş mucegăit ,biserici…las genele să mă tragă în jos…Zgomot.


Cine sunt şi încotro mă duc? Sunt Dănuţa eu,am cinci prieteni şi cinci amici . Îmi place mirosul de tutun asociat parfumului feminin,la fel cum îmi place asfaltul proaspăt după o ploaie caldă de vară , sau mirosul câmpului ars . Poduri , câini, maşini multe,fântani,lumini palide… Aceiaşi oameni iau acelaşi tramvai zi de zi,ca să ajungă în aceleaşi locuri şi să facă aceleaşi lucruri. Schimbi tramvaiul,schimbi traiectoria…şi implicit persoanele pe care le întâlneşti. La fel ca-n viaţă. Ha ha,amuzant…Brusc.Deschid ochii…şi gata! Aici cobor. Semafor verde,traversez.E frig ,îmi ascund nasul în eşarfă.M-am decis. Azi iau linia 2 !

4 comentarii:

  1. Sunt Aleksandra,amiga ta:)) :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua,

    Doriti sa faceti link exchange cu http://super-bingometropolis.info ?

    Astept un cometariu pe aceasta pagina: http://super-bingometropolis.info/link-exchange/ cu titlul pe care doriti sa-l trec in cazul in care acceptati, eu as dorii sa fiu trecut cu urmatorul titlu: Super Bingo Metropolis, multumesc.

    Doriti sa faceti link exchange cu http://digitvonline.info ?

    Astept un cometariu pe aceasta pagina: http://www.digitvonline.info/link-exchange/ cu titlul pe care doriti sa-l trec in cazul in care acceptati, eu as dorii sa fiu trecut cu urmatorul titlu: Digi Tv Online, multumesc.

    Astept raspuns.

    RăspundețiȘtergere
  3. :-)
    Eu locuiesc la capătul liniei 2 din Timișoara.

    RăspundețiȘtergere
  4. Alexandru,bine ca mi-ai spus...te vizitez! :))

    RăspundețiȘtergere