joi, 30 septembrie 2010

In fiecare dimineata...

In fiecare dimineata ma trezesc cu noaptea-n cap,desi nu am absolut nimic de facut.Nu am somn,pur si simplu ma plictiseste somnul.Schimb cateva vorbe cu mama care se pregateste grabita sa ajunga la serviciu…apoi intr-un ritm de melc imi prepar cafeaua.Hey hey,cu grija…mai intai deschid borcanul cu cafea si imi var nasul acolo vreo cateva secunde bune,cu ochii inchisi…ma inveseleste chestia asta.Zambesc.Pana se face cafeaua,ma arunc putin peste geam si ma uit la ciresul din fata…e cam galbejit de la o vreme.Hmmm peste munti se vad cateva raze de soare lenese ca mine….centrul orasului e cufundat in ceata…departe de tot vad tramvaiul care merge spre Muncitoresc,acolo pe pod.Singurul stress al diminetii mele este ca nu stiu daca azi va fi insorit sau va ploua.Incepe un vant rece,asa ca strang puloverul si merg in camera sa trag niste sosete groooase in picioare.Arat ca un arlechin.Intre timp e gata si cafeaua,miroase perfect;adaug laptic si presar scortisoara deasupra.Divin.Ma mut in sufragerie si m-apuc de citit ziarul,ala de ieri.Eu niciodata nu apuc sa citesc si eu ca un om normal ziarul dimineata la cafea,pentru ca ziarul meu vine zilnic undeva in jurul pranzului.Deci pentru mine nu mai are farmec.Asa ca aflu azi,ce s-a intamplat ieri.E bine si asa.Hey,macar am ziar.Ce mama naibii :)) Il mototolesc repede si deschid televizorul,acum voi afla chestii actuale,trebuie sa fiu la curent.Imi aduc si laptopul,ca sa fac mai multe lucruri in acelasi timp.Daca fac unul singur,ma plictisesc.Pana si plictiseala ma plictiseste.As vrea sa fac ceva util,sa fiu de folos,sa ajut.As pleca in lume sa ma caut pe mine.As zbura peste muntii astia care-mi stau in cale si care ma umbresc,as vizita castele,as cutreiera strazi,as merge sa vad marea,as face o multime de lucruri…Dar,pana atunci… ma mai trantesc o data pe perna.Apoi ma trezesc si pun de-o ciorba.

4 comentarii:

  1. :) Dorinta asta de a face ceva util... ne doboara uneori si mergem sa dormim din nou :))
    And btw, de fiecare data cand intru pe blogul tau, doresc sa beau o cafea :-w! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. ce pofta mi-ai facut acum de o cafea cu scortisoara. stiam ca imi lipseste ceva dar nu mi-am dat seama pana acum.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ionela,poate intr-o zi cand se iveste ocazia bem o cafea chiar impreuna :)...I'm addicted :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Alexandra,da e foarte buna cu scortisoara...mai ales daca adaugi si lapte...are gust de capuccino :D

    RăspundețiȘtergere