duminică, 26 septembrie 2010

Familie si prietenie

Asa,si ca sa inchei toata trebusoara asta...si avand in vedere ca m-am apucat de citit cartea "Naşul" a lui Mario Puzo(imi place mult,desi filmul e de mai mare efect)...adaug aici un mic citat,gasit chiar printre primele pagini ale cartii,care mi-a atras atentia...dat fiind faptul ca si eu imi consider adevaratii prieteni atat de apropiati precum o familie. :) Conteaza mult sa iti iubesti prietenii,dar mai ales sa ii respecti.Cel putin pentru mine.Citatul:

“Prietenia e aproape ca familia.Sa nu uiti asta niciodata.Daca te-ai fi inconjurat de prieteni,n-ai fi fost nevoit sa imi ceri mie ajutorul.”(Don Corleone catre Johnny Fontane)

Mno,ce zice Don e litera de lege :)) Va pup,sa aveti grija de voi...si inca ceva,mai nou imi beau cafeaua mea cu lapte adaugand si putina scortisoara :)) yummy :))




Un comentariu:

  1. foarte frumos si adevarat citatul. ufff, cafeaua cu lapte si scortisoara e extraordinara:X

    RăspundețiȘtergere