joi, 15 iulie 2010

Noul meu coleg de camera :)

Am un nou coleg de camera. :) Azi dimineata,dupa ce m-am trezit am deschis geamul si un fluturas tare dragut s-a asezat pe perdeaua camerei mele.:) Am vrut sa-l alung,dar m-am gandit mai bine si l-am lasat sa stea...i-am facut chiar si poze,aproape ca m-am indragostit de el!Se spune ca fluturii simbolizeaza dragostea pura si ca sunt ingeri cu aripi din petale de flori.Se spune ca fluturii aduc noroc daca iti intra in casa,sau ca iti indeplinesc dorinte.Se mai spune ca fluturii ne ocrotesc,ca ei sunt suflete ale unor fiinte dragi plecate in lumea de dincolo,care vin sa ne ajute sau sa ne anunte ca vom avea o bucurie. :) Ce dragut ! Si acuma sa va fac cunostinta cu fluturasul meu :) si va mai rog,sa ma ajutati sa ii pun si un nume :)) Va pup!Buna dimineata!!!

3 comentarii: