luni, 12 iulie 2010

Be a man...

Ce faina-i piesa asta ! :) De cateva zile am trecut pe Aqua,mi-am amintit ca aveam toate casetele cu ei cand eram mica,si-mi cumparam toate revistele in care apareau :)) Imi placeau foarte mult.Iar piesa 'Be a man' era una din favoritele mele.Sper sa va placa si voua.
Cafeaua ati baut-o?Eu mi-am preparat,dupa cum m-a sfatuit cea mai buna prietena a mea,cafea rece...un fel de frappé.Sa va zic: faceti cafeaua,o lasati sa se raceasca;apoi intr-un pahar(dintr-ala mai lung) puneti cam jumatate cafea,dupa care adaugati inghetata de vanilie,si apoi lapte rece.Daca nu vi se pare suficient de dulce,puteti adauga si o lingurita de zahar.Yummy \:D/ Buna dimineata!


Asculta mai multe audio Muzica

For once in your life, be a man,
just tell me the words, 'cause I know
that you can...
don't leave me with scars,
that no one can heal.
For once in your life...be a man.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu