marți, 9 februarie 2010

Vacanţa

Camera-i goala,peretii sunt foarte tacuti azi…capul imi sta intins pe o perna rotunda,sub care mi-am varat mana stanga.Imi arde fruntea si privesc cu tristete la aburii ce ies din ceaiul fierbinte.Mainile mamei mele au avut grija sa-mi aseze cana cu ceai pe farfuria cu flori albastre,sa-mi aduca medicamentele si sa-mi desfaca portocala ce sta alaturi.Iubite-s mainile mamei mele!Simt acum ca imi zvacnesc tamplele,iar mintea mea pare ca nu este altceva decat un vulcan in care lava da in clocot…In gat imi sta infipt un cactus,iar prin nari imi curge Nilul…Vacanta nu este tocmai cum mi-as fi dorit,si nimic din ce mi-am propus nu am reusit sa fac…Insa,cartile lui Nichita imi stau la capatai,si somnul nu-i nicaieri mai dulce ca acasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu