marți, 2 februarie 2010

...iubirea mea pe-o coală albă de hârtie

Pot număra stelele în ochii tăi,si pot găsi în ei si soarele si luna contopindu-se într-un singur cerc…si cât de fericită sunt să te privesc!Cât de fericită sunt când geana ta îmi mângaie obrazul drept…când palma ta atinge palma mea… Tu esti singurul om din lume care-mi ascultă tăcerile si-mi întelege surâsurile…care-mi şterge lacrimi şi-mi hrăneşte vise.Singurul om care e fericit că adoarme cu nasul în părul meu în fiecare seară,singurul care iubeşte pleoapele mele somnoroase şi care-mi şopteşte dimineaţa: “ce pisuc căscat am”.Singurul care mă primeşte să-i stau pe picioare chiar şi atunci când stă la birou ocupat cu probleme de serviciu,singurul care stă să-mi asculte copilăriile si când are oasele ostenite,singurul care mă ceartă că nu-mi pun şosetele-n picioare sau că nu dorm destul.Singurul care ştie să-mi explice când greşesc şi să-mi arate lucruri pe care nimeni nu mi le-a mai arătat niciodată.Singurul care aleargă alaturi de mine prin ploaia caldă de vară,singurul care mă ajută să construiesc castele de nisip,singurul care mă ţine strâns de braţ când e gheţuş pe stradă,şi care urcă zece etaje cu mine,doar pentru că ştie că mi-e frică de lift(daca nu are liftier:))).Singurul care ştie cât de mult îmi place să recit poezii…singurul care se îmbată cu vocea mea si găseşte că râsul meu e minunat.Singurul care n-a uitat cât de mult îmi plac trandafirii roz şi margaretele…şi care întelege până şi de ce îmi e atât de teamă de canguri sau de ce nu pot să beau ceaiul cu lămâie.În zulufii tăi ondulaţi îmi înfig degetele şi-ţi şterg cu buzele fruntea încreţită de tristeţi…şi-aş vrea să-ţi spun că tu eşti singurul om din lume căruia îi pot dărui toată dragostea mea,si lânga care pot fi şi Carmen şi Daniela la un loc!

2 comentarii:

  1. te declar indragostita Carmen si Daniela:X
    cea mai frumoasa declaratie d dragoste:X:X:X

    RăspundețiȘtergere