duminică, 14 februarie 2010

Anul tigrului

Cu toate ca niciodata nu am prea avut eu mare incredere in toata chestia asta cu zodiacul,horoscopul,astrologie si alte minuni...astazi am aflat si eu ca anul 2010 este anul tigrului si are ca echivalent zodia vărsatorului.Adica este anul zodiei mele!!!Am citit pe net diverse chestii din care am inteles ca in acest an vărsatorilor li se deschide calea catre un viitor fericit.Bun...Ce mi s-a parut insa interesant a fost urmatoarea descriere pe care am gasit-o,si care zic eu ca mi se potriveste ca o mana intr-o manusa:

"Reprezentantul acestui an este impetuos, energic, bataios, impulsiv, un luptator prin excelenta. Norocul este mereu de partea sa. In plan intelectual, da dovada de o imaginatie bogata, o inteligenta sclipitoare si un curaj fara limite. Logica sa este mai slaba, el bazandu-se mai mult pe instinct. Este foarte agitat, risipitor, deloc calculat si chibzuit, deloc rabdator. Din graba poate distruge tot ceea ce a creat. Este sincer si direct, cu o gandire liberala si un mod foarte liber de exprimare. Este un independent, isi croieste propriul drum in viata si respecta numai propriile reguli. Este in stare de orice – inclusiv de conflict si cearta – pentru a-si impune propriile puncte de vedere. In plan relational, e prietenos, simpatic, sociabil. Este stimat si apreciat de cei din jur, pentru ca degaja o forta imposibil de trecut cu vederea, deci se impune prin forta pe care o inspira. In plan afectiv ofera iubire cu multa generozitate si cu multa pasiune, dar pretinde aceleasi sentimente, care, daca ii sunt inselate, se transforma in razbunare fara mila. Este foarte gelos si posesiv."(Sursa:www.acvaria.com)

Sunt deci o v
ărsatoare cu ochi de tigroaică :)) I'm the tigress baby,just show me the money! :)) In curand am sa ma metamorfozez...din crocodilă in tigroaică...:))

It's the eye of the tiger, it's the cream of the fight
Risin' up to the challenge of our rival
And the last known survivor stalks his prey in the night
And he's watchin' us all in the eye of the tiger !



Asculta mai multe audio Muzica

3 comentarii:

  1. pot sa-ti fur si eu comentariul? asa, de ziua mea, mi-l fac cadou de la tine, dar pe langa astea, iubesc tigrul la nebunie...si acvilele...La multi ani! te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Sigur ca poti!La multi ani de ziua ta.Te pup si eu

    RăspundețiȘtergere
  3. ma bucur ca-mi pot delecta privirea cand ma uit la ochisorii tai frumosi, esti un ingeras (stiu ca tii cornitele ascunse)si imi creste inima cand vad ca mai sunt persoane care simt, care traiesc momentul, care transpun sentimentul in cuvinte,,, tare mult as vrea sa te vad o data in faţă ca să-mi satur sufletul cu privirea ta... si apropo, aratare aia ce iese din apă este je. pup. daca iti face placere te astept pe mess nomann25

    RăspundețiȘtergere