duminică, 25 octombrie 2009

Octombrie 25

Ce veselie,ce prieteni,ce viata de student!Tot asa sa fie cand ne-o fi mai rau :))...E octombrie 25,zi cu odihna,cu multa cafea si povesti...Din suflet,"la multi ani" scumpului meu fratior!
Dupa atatea evenimente "zbuciumante",e cazul sa mai luam si noi o pauza si sa avem cateva zile mai "calme"....:))))) Plecam acasa joi,yupyyy....Mi-e dor de-ai mei,desi i-am vazut acum cateva ore,mi-e dor de-un deal,de-un munte si de-o Bârzava...:)Mi-e dor de camera mea calda si de cana mea cu palmier,mi-e dor de lapticul meu cu cacao din fiecare dimineata si de-un "Carmenusu',te trezesti?"....:)
Fericire-i cand bei un pahar de vin dulce de la cramele Recaş...sau cand joci un brau banatean,cand stai la o "cafă cu taclale" pe holul caminului,sau cand parazitezi cu popcornu'-n brate alaturi de prietenii tai...Fericire-i cand nu ratezi niciun zambet,cand razi cu gura pana la urechi desi ai uitat motivul principal pentru care faci asta...Fericire-i sa culegi din fiecare om,ce are el mai frumos.Un sarut pe frunte m-a facut azi fericita,la fel cum frunza aceea rosiatica a colorat crenguta de arţar!


2 comentarii:

  1. Hello, dear! Vad ca profiti de fiecare clipa si te simti bine! Ma bucur! :) "La multi ani" fratiorului tau ;))
    O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere