joi, 10 septembrie 2009

Nervişori

Nu ştiu frate cum tot felul de rataţi ajung sa ne invadeze vieţile!Bahhh,îmi vine sa-njur!(dchbjhdbjbzschgvzb chdgzxbxjmbhcb csjhd).....Gata cu ei!C'est fini!... Uf uf,hai ca m-am mai calmat...:D...Incep sa ignor toţi cretinii ăstia care trăiesc în neant :)...Vorba lu' un mare prof de filosofie,nu merită sa îmi murdaresc conştiinţa,cu nişte ignoranti ca ăstia .Imbecilitate maximă,cretinatate dusă pana la extreme...Deja mă disperă si copilu' ăla care se smiorcaie afara,poate îi arunc un ghiveci în cap :))...Glumeam,nu sunt chiar asa isterica :))
E vreme senină azi si macaroane cu branză...si miros de cafea proaspătă si mami e bucuroasă :)
Oraşul meu cu tramvai se ingalbeneste pe zi ce trece si mai sunt doar cateva zile pana la începerea unui nou an şcolar.Simt mireasmă de ardei si vinete coapte,bunicuţele pregatesc zarzavaturi,iar eu n-am terminat încă romanul de citit.Ce faină-i toamna asta,ca nu-s nici restanţe!Yupyyy :D
Acusi ma-ntalnesc cu Flavia la taclale,mai bine sar din fotoliu si mă duc la un dus!S-aveti o zi frumoasă si sa fiţi cuminţi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu