sâmbătă, 5 septembrie 2009

N-am sa uit ca sunt copil

Si pentru ca uneori lucrurile prind viaţa...


El este Papy,un tip dur si serios,pe care l-am primit de la părinţii mei anul acesta,cand am împlinit 21 de ani :) si care-mi face nopţile pufoase :)

Va fac cunoştinţa si cu Mister Amigo,un tip periculos,pe care fetele mi l-au dăruit si pe care ai face bine sa nu îl enervezi niciodată(sfatul meu) :)...El a intrat bucuros în viaţa mea si mă aşteaptă mereu acasă,cu "gherutele" deschise :)

Urmează Bubu,un tip căruia îi place sa cante :) si canta frumos :x l-am primit tot de la o persoana dragă si mi-a fost adus tocmai de pe teritoriu oltenesc :)...

Acuma-i acu'....Pune-te bine cu ea!...Ea este o prea dragalasa vrajitoare ;))..Nu are nume,poate imi dati voi vreo sugestie :D...Uneori vine sa dea bataita la copiii care nu sunt cuminţi :P Chiar dacă nu pare,e fioroasa,sa ştiţi :P :)


Fetiţa veselă,Fifi....îmi face diminetile mai senine,si mă cheamă sa ne uităm împreuna la desene :P Si ei îi place,la fel de mult ca si mie,laptele cu cacao,servit la pat...:D




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu