miercuri, 9 septembrie 2009

Ganduri...

Nu stiu daca tristetea asta launtrica vine de la furtuna de ganduri care de ceva timp incoace imi strabate cei cativa neuroni pe care-i detin…Cert este ca nu imi convine ceva…da,si atunci cand nu imi convine o spun cu voce tare!...

M-am trezit azi destul de devreme,si destul de ametita…dupa niste vise zbuciumante,in care cutreierasem prin vremurile comunismului,si incercam sa scap de indivizii aia imbracati in costume negre,care duceau multi oameni intr-o gradina sa ii fotografieze si apoi ii impuscau…sau de “camera” aia de gazare unde erau inchisi marii aristocrati ai societatii…in cele din urma am fost rasa in cap de insusi Ceausescu(imi statea chiar bine:D)…si am vazut bucati din corpurile omenesti taiate cu drujba…Am sfarsit fugind desculta prin niste balti…dupa care m-am trezit razand…Cred ca m-am uitat la prea multe filme si acum am capul plin de nazisti,comunisti,fascisti….?Ciudat lucru…si cel mai ciudat e ca nu a fost un cosmar,pentru ca nu am fost deloc speriata…:-?

Whatever,ca sa trec la lucruri mai importante…stateam de vorba cu cineva aseara(un prieten nou de altfel),si vorbeam noi doi tot felul de nimicuri despre barbati,femei…chestii din astea generale…Si mi-a ramas asa o chestie intiparita in minte,cum ca femeile de obicei sunt etichetate,ca adevaratele valori ale unei femei nu sunt deloc pretuite.Femeia se afla mereu in umbra barbatului(barbatilor) din viata ei.De ce sa etichetam?Adica exista femei cu adevarat mult mai inteligente decat multi barbati,si doar pentru ca au facut anumite greseli in viata lor personala,ajung sa scada in ochii tuturor si sa piarda lucruri semnificative.Poate nu au luat deciziile corecte,la momentul oportun…Dar,e omenesc sa gresesti,si trebuie sa fim constienti de asta.Sa privim fiecare om dupa propriile sale valori si sa nu uitam sa-i dam o sansa…Sa nu ne inghesuim sa judecam mai intai….Pentru ca mai devreme sau mai tarziu putem fi noi cei judecati…

Am gasit si un citat dragut…”Niciodata sa nu insulti o femeie care cade. Cine stie ce povara ii copleseste sarmanu-i suflet.” – Victor Hugo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu