luni, 7 septembrie 2009

Eu sunt fată de la munte !...:)

SEMENIC
Well,la pozele urmatoare consider ca nu îşi mai are rostul niciun fel de descriere...Ca sa le puteţi vedea mai bine,puneţi click pe fiecare si o sa se facă mai mari :)Poate sunt cam multe,dar sincer nu am putut sa mă decid care îmi place în mod deosebit,asa ca aveţi si voi de unde sa alegeţi:)...Anyway astea sunt cele pe care le-am selectat pentru blog,si sper sa nu va plictisiţi...Mai am de adăugat doar faptul ca muntele e mult mai frumos dacă îl vezi cu proprii ochi,natura e de-a dreptul sclipitoare cand eşti în mijlocul ei,si ca acolo sus,totul e atat de pur,încat pentru o clipa crezi ca poţi s-atingi cerul cu mana si sa te joci în nori...:)Acestea fiind zise,mă retrag în culcusul meu si va spun "vizionare plăcută"!V-am pupat,sa fiţi cuminţi!















































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu