joi, 10 septembrie 2009

""Dragi tovarasi si preteni...""

Mnoah...vine toamna incet incet,si se culeg viile,si uite asa toti ne umplem de metafore...Si cica e trendy sa vorbim despre politica...Cum deschid televizorul sau radioul numa' aud:Udrea in sus,Boc in jos,apoi nenea ala cu suvita de l-am votat noi presedinte,Basescu parca asa il cheama :P...urmeaza Geoana,omul cu "furrrnicutele"...si tot asa...Papagali domne',papagali...Am auzit ca acu' toamna asta ar fi din nou alegeri din astea...si ca noi poporu' trebuie sa ne facem datoria si sa mergem la vot in numar cat mai mare:)).Pai,de cand sunt si eu majora,am votat o singura data...si cred ca mi-a ajuns:)De atunci nici nu m-am sinchisit sa ma mai duc...In fond pentru ce votez?Sau mai bine zis pentru cine?Pentru mine in niciun caz,pentru ca daca ar fi fost asa...nu mi-as mai face griji acum,cu privire la locul de munca pe care il voi avea anul viitor,cand termin facultatea asta...Ca poate vine un "colegu' pilosu' ",din ala care abia invata sa scrie...si care are facultatea terminata cu note de 10 si isi invarte cheile de la bmw pe deget...mda...
Am auzit intr-o zi (tot de la binecuvantatul televizor)...cum ca minunata noastra ministra a invatamantului,s-a gandit ea asa ca ar fi dragut si simpatic sa ii puna pe loser-ii astia ce termina ei facultatea si vor oarecum sa devina cadre didactice(printre loser-ii aia ma aflu si eu)....sa execute dumnealor un an de ucenicie pe langa un alt profesor,pentru ca abia in celalalt an sa isi poata sustine examenul de titularizare.Adica eu,care am facut o facultate si am muncit pentru ea,si am invatat trei ani cat au invatat altii in patru...si am facut si modulul psiho-pedagogic ca sa pot deveni dascal....si imi iau si licenta si tot...si ma chinui sa reusesc singura printre atatia ratati cu bmw....tot eu sa mai fac un an de ucenicie?Pentru ce?Ca mie nu prea imi e in clar asa...Sunt cam in ceata....Si macar de ar fi ceva atractiv in invatamant,salarii mari sau ceva acolo...Dar "ciuciu"...
Daca si invatamantul s-a dus pe apa sambetei si se fabrica diplome pe banda rulanta,inseamna ca e plina de rahat pana-n gat tara asta!Dar totusi anu' asta chiar ma duc sa votez...ma mai gandesc cu cine....o sa ma documentez,sa vad mai intai care dintre candidati minte mai frumos:)Oricum baba Ana si mos Roata reprezinta forta politica a acestei natiuni,ei in intelepciunea lor de oameni simpli si cinstiti de la tara decid in cele din urma....Dar eu macar o sa fiu cu constiinta impacata....constiinta mea de student amarat...:))
Uohooo,nu va intristati...show must go on ! ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu