marți, 22 septembrie 2009

Disperata dupa 1 leu si 50 de bani :))

Numai mie mi se putea intampla asa ceva…Ma pregatesc azi de dimineata,foarte incantata ca ma duc la cumparaturi prin Govandari…ma duc imi fac baie,imi usuc parul,imi fac unghiile…intre timp vorbesc pe mess cu Elmira,alea alea….O sun pe mami care era deja in Govandari,ca acolo e liceul unde preda ea…si trebuia sa ma intalnesc cu ea ca sa imi dea bani de cumparaturi,ca eu ieri am cheltuit vreo 6 sute de mii(vechi) si mi-au mai ramas vreo 3 lei(noi),adica numai bine sa platesc tramvaiul.Mnoah,toate bune…mami imi zice ca daca tot vin,sa ii aduc si ei ochelarii de soare ca si i-a uitat si o dor ochii…Bun,ma duc si caut ochelarii,ii pun in geanta sa nu uit de ei.Intre timp,ma imbrac,imi prind parul,pun cerceii,ma parfumez…si zic,hai sa ma uit prin geanta sa vad ce am acolo si sa imi iau si aparatul ca poate fac ceva poze…Si daca tot eram la capitolul “verificarea gentii”,deschid portofelul….GOOOOOL!...Ma pun sa imi caut fondul monetar,crezand ca poate mi-or fi cazut pe undeva…si caut,si iar caut….apoi ma duc sa caut prin lucrurile lu’ mami ca poate,poate gasesc vreun leu si 50 de bani sa imi platesc si eu tramvaiul ca tot omu’.Dar,nimic.O sun iar pe mami sa ii povestesc totul,si incepem amandoua sa radem fara oprire…Am ras cu lacrimi vreo 5 minute in telefon,timp in care toti colegii din cancelarie o intrebau pe mami de ce rade asa:))…Pana la urma am gasit o solutie sa ma pot duce in Govandari…si anume: sa vina mami in statia de tramvai(ca ea oricum are abonament)si sa ne intoarcem amandoua in Govandari…da inteligenta situatie….Mnoah,bun si asa:))….Pregatita sa ies pe usa,imi suna telefonul din geanta,grabita raspund…era tot mami sa imi spuna ca a auzit de la colegi ca incepand cu ora 13 tramvaiele nu mai circula,ca astazi e “Ziua comunitatii fara masini”….Bai ma lasi?=))....Mi-a picat fata,avand in vedere ca era deja ora 12 si-un sfert.Oricum cred ca daca ma vedea cineva in momentul ala radea si cu posteriorul de mine….pentru ca era exact ca in filmele cu prosti…:))=))

Pana la urma m-am dus la tramvai si am asteptat-o pe mami,si toate au mers cum trebuie…inclusiv tramvaiele au mers cum trebuie :)).Pentru ca de fapt doar masinile nu aveau voie sa circule pe Bulevardul Republicii.Da,oricum interesanta si chestia asta cu opritul circulatiei….Ca cica,”Ziua comunitatii fara masini”,dar de fapt masinile faceau ruta ocolitoare,asa ca tot poluau orasul.Chiar daca nu treceau pe Bulevardul Republicii,treceau pe cel din spatele lui….Funny…:))

O zi geniala,22 septembrie 2009….:))

Un comentariu:

  1. sunt sigura k nu vei uita aceasta zi vreodata :))) :*:*:*

    RăspundețiȘtergere