luni, 24 august 2009

Mi-e dor...

Of,of…N-am mai scris de ceva timp(rusine sa-mi fie)…ocupata fiind cu fel si fel de nimicuri.Asa ca azi a venit momentul sa spun ca,desi e inca vara si canicula de mi se coc creierii,si ar trebui sa continui sa ma bucur de vacanta atat cat mai pot… eu m-am hotarat sa-mi fie dor...

Mi-e dor de nopti la karaoke,sa urlam cat ne tin plamanii "You're simply the best!",sau sa ne ungem sufletul cu "Trenul pierdut"...mi-e dor de-un "Daca pleci"(unde eu si Adinutza schimbam versurile si cantam ceva de genul :"Si...daca te vad cumva cu altcineva...stii ca am sa-ti sparg fata,nuuuu te-as iertaaa! :))")...Mi-e dor si de piesa lui Dan Spataru care suna cam asa:"Drumurile noastre toate,se vor asfalta vreodata,drumurile si soseaua si centura lui Ciuhandru" :))...Mi-e dor de "Amigos" si de Ionut(the best Dj ever :P)...si sa ne cante Ionut "Angels" sau "When you say nothing at all":)....si sa stam pana dimineata si sa dansam sarbeste :X....Mi-e dor chiar si de-un San Marzano(desi de multe ori am zis ca eu ii distrug ochelarii tipului aluia) :))....Sau daca stau bine si ma gandesc,nici de la un Club 30 nu m-as da inapoi...si poate as face un sacrificiu si pentru fete as merge si in Heaven :)) :))...Eh,si in Art Club sa dam o fuga, sa ascultam vedetele :D(moama dar ce de reclame am facut aici) :))
Mi-e dor de-un “Godfather”(prietenii stiu de ce) sau de-o “Pina Colada”:D...de plimbarile la Mall( asta suna a pitzi :P )... sau prin Rozelor ca mi-e dor de Bega,si mi-e dor de-o seara la Opera si sa fotografiez porumbeii din centru :)

Mi-e dor de Alle,ca numai ea imi citeste gandurile mereu :)...de Adinutza,ca numai ea e blonda mea si are un simt al umorului de pici pe spate :)...de Flavia,ca numai ea cu inocenta ei ma incanta "instant" si numai ea iubeste "Vama" la fel de mult ca mine...de Ana,ca numai ea e atat de speciala,si de Laura mi-e dor,ca ea ne povesteste chestii faine si ne mai da lectii de viata...mi-e dor de ele,ca numai ele stiu sa-ti intre in suflet pentru totdeauna :)

Mi-e dor de discutii interminabile si de o seara ca-ntre fete,de-un frappe sau de-un sandwich in curtea facultatii,cu Alle :)

Si uite-asa e de necrezut ca suntem in anul trei deja si am crescut mari :)...Si-i atat de ciudat sa stau sa ma gandesc ca acum cativa ani nici habar nu aveam cine o sa intre in viata mea,si ce inseamna sa fii student cu adevarat,nu aveam habar ce inseamna sa ai asemenea prieteni,sa traiesti atat de frumos!
Da,cate au fost,toate au trecut si raman amintiri ce nu vor fi uitate niciodata.Dar...cate vor veni...

6 comentarii:

  1. Draga mea Carmencita sau Cacarmen cum iti mai spuneam eu...doar euuuu....si mie mi-e fff dor d tot ce a insemnat anul acesta Timisoara pt mine sau mai bine zis pt noi toate...de toate noptile petrecute pe la karaoke:X sau prin alte cluburi...de Amigos unde suntem k la noi akasa...abia astept sa ne facem iarasi toneee de pozeeeee cu aparatul Flaviei sau sa mancam o salata de fructe in marzano( PS: ne mutam in marzano din mall, chiar daca suna a pitzi :)) )
    Tu ai descris f bine o parte din cele mai frumoase momente petrecute in Timisoara...sa nu uitam de zilele noastre de nastere si de pregatirea cadourilor surpriza:D ms din suflet pt cel mai frumos cadou surpriza:X:X:X:X
    Ai spus multe cuvinte frumoase despre noi toate...dar sa nu uitam ca tu esti la fel ca noi...sincera,sociabila,cu un suflet exagerat de mare,cu simtul umorului,optimista si mereu alaturi de cei ce au nevoie de tine...
    Sunt fff multe lucruri frumoase de spus dar vreau sa termin prin a-ti multumi ca existi, ca mi-ai dat ocazia sa te cunosc cu adevarat si pt ca esti o prietena adevarata...
    Am o mare dorinta : sa-mi promiti ca mergem si la lautarii anul acesta:D
    Te iubesc:X:X:X:*:*:*:*:X:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  2. Dap,promit ca mergem si in Lepa Brena,ca si asa am tot vorbit noi despre asta :))...cu voi oriunde!:X Si nu am uitat ca am promis ca va arat cum se danseaza ca la Banat,dansul ala cel mai fain! :* Si eu te iubesc,Didi!:X:X:X:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  4. o singura dorinta am: SA REALIZAM CEEA CE VOI ATI TOT PARLAT...ioi...primu meu comment pe un blog si asta ii a lu'Caramela...jii...hai ceaules..va pupa regina..se stie...:*

    RăspundețiȘtergere
  5. si noi pupam regina :)) se stie :>:>:> :*:*

    RăspundețiȘtergere
  6. reginooo cand ne intalnim neaparat tre sa-mi faci cu mana:)))
    :*:*:*:*:* fatutzele mele >:D<>:D<>:D<

    RăspundețiȘtergere