vineri, 31 iulie 2009

Cine sunt eu?


M-am nascut intr-o sambata seara,pe 23 ianuarie,iarna lu’ ’88…in orasul in care s-a strigat pentru prima data “Jos Ceausescu!” in decembrie ‘89…Am copilarit pe malul Dunarii,intre caraseni…acolo unde m-am smuls din bratele bunicii si am facut primii pasi,am ascultat povesti cu Imparatul Verde si Imparatul Rosu,am mers iarna la sanius pe deal,si vara la scaldat…am alergat,am ras si am visat,am legat prietenii pentru o viata…am invatat sa-mi respect traditiile si sa-l iubesc pe Dumnezeu,am invatat sa-mi pun cu indrazneala sufletul in tot ce fac si sa nu renunt la nimic.
Imi place linistea…uneori ascult vantul si privesc norii cum fug,ma joc cu picioarele in apa si ma pierd in ganduri…imi place sa ma plimb prin ploaie…si ma bucur ca un copil de prima ninsoare…Sunt un om sensibil si prietenos,si desi oamenii ma dezamagesc de multe ori,eu inca mai visez la prietenii neconditionate si sincere.Detzin un optimism deosebit pe care obisnuiesc sa-l impart cu cei ce-mi sunt alaturi,si asta imi da curaj sa trec peste tot ce-i greu.De multe ori,cand sunt singura plang…imi face bine sa plang,sentimentele urate se curata toate,unul cate unul…
Sunt extrem de curioasa,vreau sa stiu tot:cum,ce,cand,unde?...daca nu vrei sa zici ceva pana la capat,mai bine nu incepe deloc…spui totul,sau nu spui nimic!
De cand ma stiu impachetez bagaje si alerg,impartindu-ma cand intr-o parte,cand intr-alta…dar locul unde ma voi simti mereu “acasa” este la Resita,un orasel mic unde am trait cei mai frumosi ani…Aici am terminat scoala generala,la Liceul Teoretic “Traian Lalescu” si dupa Examenul de Capacitate am hotarat sa imi fac si liceul tot la “Traian Lalescu”(zis si LMF),profil de filologie-istorie-intensiv engleza.De profesorii mei imi voi aminti intotdeauna,si nici colegii nu mi i-am uitat…Am cunoscut ce inseamna adevarata prietenie poate,dar si falsii prieteni;am invatat sa ascult,dar sa stiu sa ma fac si ascultata;am invatat sa cred in mine,sa fac totul prin propriile mele puteri si sa nu las pe nimeni si nimic sa ma abata de la drumul meu;am simtit amaraciunea minciunii,si am invatat sa-mi fie scarba;cred ca tot aici am invatat sa fiu ambitioasa si orgolioasa,sa lovesc daca sunt lovita,si sa nu plec capul in fata oricaror nimicuri.
Sunt incapatanata,colerica,si uneori egoista…Imi place punctualitatea si am o problema grava cu cei care nu sunt in stare sa respecte un anumit program,sau o simpla ora de intalnire;daca am spus ca la 3 sunt acolo,eu voi fi la 3 indiferent ca ploua,ninge sau e cutremur.Prostia o mai suport din cand in cand,dar nesimtirea niciodata n-am s-o-nghit!La fel cum nu-mi plac cinicii,ipocritii,fatarnicii…
Iubesc literatura,filmele cu Robert de Niro si Al Pacino,si desenele animate :D…Ma ingrozesc cand vad la televizor la ce se uita mai nou copiii,si ma oripilez cand ii aud zilnic injurandu-se ca la usa cortului pe terenul de joaca din fata geamului meu.Imi plac limbile straine si sunt studenta in anul trei la Facultatea de Litere,Istorie si Teologie,la sectia Engleza-Franceza(limbi si literaturi)…Imi place sa analizez diverse chestii,si uneori sa bat campii…imi place sa fac pe proasta si sa “studiez” comportamente,reusesc de multe ori sa manipulez…
Mi se spune “Crocodila” ,iubesc muzica veche,animalele de plus si cerceii…de fapt bijuteriile in general…Imi place sa fotografiez peisaje,imi place verdele,albastrul,turcoazul si rozul…Iubesc marea,nisipul,soarele,imi iubesc geanta de plaja,si crema,costumul meu de baie turcoaz si slapii de plaja cu floricele albastre…si ador sa inot…si sa ma plimb cu barca…:D si mi-e dor de mare…da,mi-e dor rau de mare …:((
Cam atat,pe scurt...ar mai fi muuulte de zis,dar ma opresc aici.Acum am pofta de-o cafea cu lapte…S-aveti o zi faina si sa fiti cuminti!V-am pupat!:)

2 comentarii:

  1. Hello, dear! Ma bucur ca ai mai postat una alta :D De fapt, abia acum mi-am facut si eu timp de blog. Frumoasa descriere si imi dau seama ca esti asa cum mi-am imaginat ;)) o persoana buna si optimista. Mi-ai transmis si mie dimineata asta putin optimism ;))! Si mie imi place sa plang uneori, tot din aceleasi motive ;))
    Credeam ca in Coronini te simti acasa ;)) :D Anyways, e frumoasa Resita :), e un oras linistit. I like it too :D
    O zi faina sa ai si tu! :*
    Ma-ntorc la cafeaua mea ;)) cu lapte :> :p
    byee! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. esti o minunatie de fata...cea mai sincera descriere...sa ai parte de tot ce e bun in aceasta lume pt ca meriti din plin...te iubesc:X:X:X

    RăspundețiȘtergere